دریافت کد حرکت متن چت روم

قالب

سایت با محدودیت حداقل برداشت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 بهمن 1399
بازدید : 101
نویسنده : یونس

سری دو سایت های معتبر و ارز دیجیتال رایگان

( برای برداشت باید چند روزی در آنها فعالیت کنید که به حد اقل برداشت برسید ) 

 

 

 سایت adbtc یکی از سایت های معتبر کسب بیت کوین با دیدت تبلیغات و درآمد بالا میباشد حد اقل میزان برداشت 3000 ساتوشی برای کیف پول های  faucetpay  و  Express Crypto و 45000 برای کیف پول اصلی می باشد 

 

 ثبت نام در adbtc

 

 

 

 


 

 

سایت فری بیت کوین معتبر ترین و قدیمی ترین سایت دریافت بیت کوین رایگان با پرداخت های منظم و دقیق و امکانات فراوان برای افزایش درآمد . 

 

 

ثبت نام در freeBitco.in

 

 

 

 


 

 

 سایت rollercoin عالی برای سرمایه گذاری و استخراج ابری میباشد با خرید دستگاه های استخراج یا با بازی کردن میتوان قدرت استخراج رو بالا برد  و ارز های بیت کوین . اتریوم . دوج کوین را استخراج کرد و بعد به کیف پول اصلی انتقال داد . 

 

ثبت نام در rollercoin

 

 

 


 

 

 

neobux معروف به پادشاه سایت های کلیکی معتبر و قدیمی با سابقه درخشان پرداخت های منظم و سریع . بعد از ثبت نام در این سایت تا 15 روز حق زیر مجموعه گیری و آپدیت اکانت را ندارید و باید حد اقل 15 روز از فعالیت شما از سایت بگذرد تا بتوانید زیر مجموعه بگیرید و یا اکانت خود را آپدیت نمایید . اگر کمی حوصله داشته باشید و روزی فقط 15 دقیقه برای این سایت وقت بگذارید بعد از مدتی فعالیت در سایت میتوانید هم زیر مجموعه مستقیم بگیرید و هم از فروشگاه سایت زیر مجموعه بخرید و با آپدیت حسابتان درآمد خود را چندین برابر کنید . بسیاری از دوستان با فعالیت مستمر 3 یا 4 ساله و روزی فقط 15 دقیقه زمان در این سایت توانسته اندبه درآمد روزی 400 دلار برسند . سرمایه گذاری در سایت هم با دلار و هم با ارز دیجیتال امکان پذیر است برای استفاده از سایت خوشبختانه نیاز به ف ی ل ت ر شکن هم نیست و  همه به راحتی میتوانند از سایت استفاده کنند . درآمد حاصل را میتوان هم با دلار و هم با بیت کوین برداشت نمود .

 

ثبت نام در neobux

 

 

 


 

اسکارلت سایت کلیکی معتبر و قدیمی با سابقه درخشان  شبیه به neobux  با حد اقل برداشت 2 دلار . امکان خرید زیر مجموعه و آپدیت حساب کاربری برای افزایش درآمد از سایت . 

 

ثبت نام در Scarlet

 

 

 


  

 

 

سایت cointiply از سایت های معتبر و با پرداخت های منظم که راه های زیادی برای کسب درآمد دارد از جمله مشاهده تبلیغات و کلایم کردن و تماشای ویدئو و بازی و ... . متاسفانه مدتی است برای بالا آمدن سایت باید از ف ی ل ت ر شکن استفاده کنیم اما با توجه به مدت زمان کم که برای کار با سایت لازم است ارزش کار کردن را دارد . پرداخت های سایت به صورت بیت کوین و دوج کوین میباشد . 

 

ثبت نام در  cointiply

 

 

 



 

 

GAB سایت کلیکی  جدید و معتبر   شبیه به neobux  با حد اقل برداشت 3 دلار . امکان خرید زیر مجموعه و آپدیت حساب کاربری برای افزایش درآمد از سایت . ف ی ل ت ر شکن نیاز دارد .اخم

 

ثبت نام در GAB

 

 


 

 

 سایت معتبر ساتوشی لب یک لابراتوار مجازی برای استخراج بیت کوین میباشد . شما با رو زدن هر 5 دقیقه یک بار و با مشاهده تبلیغات و شورت لینک ها میتوانید امتیاز کسب کنید در نهایت  امتیاز ها را به بیت کوین تبدیل نمایید و برداشت انجام دهید و یا با امتیازات کسب شده لابراتوار بخرید  ماینر بیت کوین اجاره کنید و به درآمد خود بیفزایید . 

 

ثبت نام در  satoshi labs

 

 

 


 

 

 

LiteCoin

 

با اسکن بارکد بالا و یا کلیک بر روی آن با تلفن همراه خود نرم افزار دریافت لایت کوین رایگان را بر روی گوشی خود نصب کرده و آدرس لایت کوین کیف پول خود را وارد نمایید هر ساعت مقداری لایت کوین رایگان دریافت کنید  . بعد از رسیدن به 100 هزار ساتوشی هر سه شنبه به صورت خودکار پرداخت به کیف پول شما انجام میشود . برنامه معتبر است و پرداخت منظم دارد . 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 Bitcoine Cash

 

با اسکن بارکد بالا و یا کلیک بر روی آن با تلفن همراه خود نرم افزار دریافت بیت کوین کش رایگان را بر روی گوشی خود نصب کرده و آدرس بیت کوین کش کیف پول خود را وارد نمایید هر ساعت مقداری بیت کوین کش رایگان دریافت کنید  . بعد از رسیدن به 10 هزار ساتوشی هر سه شنبه به صورت خودکار پرداخت به کیف پول شما انجام میشود . برنامه معتبر است و پرداخت منظم دارد . 

 

 

 

 


 

 

 

بازی میمون معدن چی . در جنگل کار کنید و با افزایش قدرت معدن ها بیت کوین استخراج کنید . حد اقل مقدار برداشت 25 ساتوشی 

 

 

 


 

 

 

بازی پرندگان خشمگین و دریافت روبل در حساب Payeer 

 

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

 ارز دیجیتال رایگان 

و آدرس 

http://faucet.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.